basket icon

უფასო მიწოდება საქართველოს მასშტაბით

შეთავაზებები

მხარდაჭერა

მომხმარებელთა მომსახურება - კითხვები და პასუხები

ჩვენი მომხმარებლის 80% პროცენტი პოულობს კითხვებზე პასუხს ამ გვერდის მეშვეობით

მოხარული ვართ დაგეხმაროთ შეკვეთებთან დაკავშირებულ ნებისმიერ კითხვებზე, თუ ვერ იპოვეთ თქვენს კითხვაზე პასუხი, ყოველთვის შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს ონლაინ ჩატით ან მითითებულ ტელეფონის ნომერზე: +995 32 2 117 777

არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ. ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge

მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

ხშირად დასმული კითხვები

როგორ შევცვალო შეკვეთა?

თუ გსურთ შეკვეთის შეცვლა, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს ონლაინ ჩატში ან ტელეფონზე: 0 (32) 2 117 777 / (+995 32) 2 117 777
არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ. ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge

მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

როგორ გავაუქმო შეკვეთა?

თუ გსურთ გააუქმოთ ონლაინ შეკვეთა გთხოვთ, მოგვწერეთ online@jysk.ge წერილში მიუთითოთ გაუქმების მიზეზი და თქვენი შეკვეთის მონაცემები. თანხის დაბრუნება ხდება მოთხოვნის დადასტურებიდან 5 სამუშაო დღის ვადაში.

რა მოხდება, თუ შეძენილი პროდუქცია მივიღე დაზიანებული ან გაუმართავი?

ბოდიშს გიხდით, თუ მოწოდებული პროდუქცია არის დაზიანებული ან გაუმართავი.
გთხოვთ, დაუყოვნებლივ დაუკავშირდეთ JYSK-ის მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს ონლაინ ჩატით ან გამოაგზავნეთ ელ ფოსტაზე წერილი ქვემოთ მოცემულ ბმულზე. online@jysk.ge
შენიშვნა: წარმოადგინეთ ფოტოები, როგორც ონლაინ ჩატში ასევე ელ. ფოსტით. ჩვენ გიპასუხებთ ორი სამუშაო დღის განმავლობაში.

პროდუქციასთან დაკავშირებული შეკითხვები

თუ ვერ იპოვეთ კითხვაზე პასუხი, დაუკავშირდით მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს ონლაინ ჩატით ან მითითებულ ტელეფონის ნომერზე: +995 32 2 117 777
არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ. ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge

მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

შეკითხვები მაღაზიებზე და მაღაზიიდან გატანის სერვისთან დაკავშირებით

თუ ვერ იპოვეთ კითხვაზე პასუხი, დაუკავშირდით მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს ონლაინ ჩატით ან მითითებულ ტელეფონის ნომერზე: +995 32 2 117 777
არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ. ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge

მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

ხშირად დასმული კითხვები

თუ ვერ იპოვეთ კითხვაზე პასუხი, დაუკავშირდით მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს ონლაინ ჩატით ან მითითებულ ტელეფონის ნომერზე: +995 32 2 117 777
არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ. ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge

მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

კალათა

ჯამური ფასი:


გაგრძელება