basket icon

უფასო მიწოდება რეგიონებში

დაათვალიერეთ

მხარდაჭერა

მომხმარებელთა მომსახურება - კითხვები და პასუხები

ჩვენი მომხმარებლის 80% პროცენტი პოულობს კითხვებზე პასუხს ამ გვერდის მეშვეობით

მოხარული ვართ დაგეხმაროთ შეკვეთებთან დაკავშირებულ ნებისმიერ კითხვებზე, თუ ვერ იპოვეთ თქვენს კითხვაზე პასუხი, ყოველთვის შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს ონლაინ ჩეთით ან მითითებულ ტელეფონის ნომერზე: +995 32 2 117 777

არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ. ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge

მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

ხშირად დასმული კითხვები

როგორ შევცვალო შეკვეთა?

თუ გსურთ შეკვეთის შეცვლა, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს ონლაინ ჩეთში ან ტელეფონზე: 0 (32) 2 117 777 / (+995 32) 2 117 777
არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ. ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge

მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

როგორ გავაუქმო შეკვეთა?

თუ გსურთ გააუქმოთ ონლაინ შეკვეთა გთხოვთ, მოგვწერეთ online@jysk.ge წერილში მიუთითოთ გაუქმების მიზეზი და თქვენი შეკვეთის მონაცემები. თანხის დაბრუნება ხდება მოთხოვნის დადასტურებიდან 5 სამუშაო დღის ვადაში.

თუ ვერ იპოვეთ კითხვაზე პასუხი, დაუკავშირდით მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს ონლაინ ჩეთით ან მითითებულ ტელეფონის ნომერზე: +995 32 2 117 777
არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ. ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge

მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

რა მოხდება, თუ შეძენილი პროდუქცია მივიღე დაზიანებული ან გაუმართავი?

ბოდიშს გიხდით, თუ მოწოდებული პროდუქცია არის დაზიანებული ან გაუმართავი.
გთხოვთ, დაუყოვნებლივ დაუკავშირდეთ JYSK-ის მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს ონლაინ ჩეთით ან გამოაგზავნეთ ელ ფოსტაზე წერილი ქვემოთ მოცემულ ბმულზე. online@jysk.ge
შენიშვნა: წარმოადგინეთ ფოტოები, როგორც ონლაინ ჩეთში ასევე ელ. ფოსტით. ჩვენ გიპასუხებთ ორი სამუშაო დღის განმავლობაში.

თუ ვერ იპოვეთ კითხვაზე პასუხი, დაუკავშირდით მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს ონლაინ ჩეთით ან მითითებულ ტელეფონის ნომერზე: +995 32 2 117 777
არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ. ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge

მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

როდის მივიღებ შეკვეთას?

თუ თქვენ გაქვთ რაიმე შეკითხვა მიწოდების სერვისთან დაკავშირებით, მოხარული ვართ დაგეხმაროთ. თუ ვერ ნახეთ თქვენს კითხვაზე პასუხი, დაუკავშირდით ჩვენს მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს.

მიწოდება თქვენთვის სასურველ მისამართზე - მოქმედებს ადგილზე მიწოდების სერვისი.

გთავაზობთ მიწოდების სერვისს საქართველოს მასშტაბით.(გარდა საქართველოს ოკუპირებული ტერიტორიებისა)

მიწოდების სერვისი და ფასი დამოკიდებულია შეკვეთის მოცულობასა და წონაზე.

ჩვენი ვებ-გვერდი გამოგითვლით მიწოდების ფასს, როგორც კი მოათავსებთ ნივთებს კალათაში.

მიწოდების დრო 3/10 სამუშაო დღე

 

ამანათის მიწოდება თბილისის მასშტაბით: მცირე, მსუბუქი შეკვეთები - მაგ. ხალათები, პირსახოცები და თეთრეული.

მიწოდების დრო:  3-5 სამუშაო დღე

ტვირთის მიწოდება თბილისის მასშტაბით: დიდი, მძიმე შეკვეთები - მაგ. ავეჯი, კარადები, საწოლები

მიწოდების დრო: 10 სამუშაო დღე

ონლაინ გაფორმებული შეკვეთის მიღება შესაძლებელია ნებისმიერ რეგიონში საქართველოს მასშტაბით                    

რეგიონებში მიწოდების დრო: 10 სამუშაო დღე

 

  • სატრანსპორტო კომპანია დაგიკავშირდებათ მიწოდებამდე 30-60 წუთით ადრე
  • თუ აღნიშნულ დღეს მყიდველი არ იმყოფება მის მიერ მითითებულ მისამართზე კომპანია ნივთს აბრუნებს JYSK-ის ცენტრალურ ფილიალში მისამართზე: დ.აღმაშენებლის ხეივანი №10. მყიდველი ვალდებულია სწორედ ამ მისამართიდან გაიტანოს შეძენილი ნივთი. თუ მყიდველს სურს შეძენილი ნივთის ხელახლა მიწოდება, აღნიშნული მომსახურების საფასურს ის იხდის ხელმეორედ.
მიწოდების შეფერხება შეიძლება გამოიწვიოს პიკი საათის პერიოდმა ან ზამთრის ამინდის გაუარესებამ.

გაითვალისწინეთ, შეკვეთის სართულებზე ატანა არ ხდება.
მომხმარებელი ვალდებულია კურიერის თანდასწრებით შეამოწმოს მიღებული ნივთები და მხოლოდ ამის შემდეგ მოაწეროს ხელი მიღება-ჩაბარების დოკუმენტს. მიღება-ჩაბარების დოკუმენტზე ხელის მოწერით ადასტურებს ჩამოთვლილი პროდუქციის სრულად და უნაკლოდ მიღებას.


არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ. ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge

მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

 

როგორ შევიძინოთ ნივთი JYSK-ზე

JYSK-ზე ნივთის შესაძენად საჭიროა რეგისტრაციის გავლა და ყველა სასურველი ველის შევსება. დაამატეთ თქვენთვის სასურველი პროდუქცია კალათაში, მიუთითეთ მისამართი სადაც გნებავთ შეძენილი ნივთის მიღება და აირჩიეთ ანგარიშსწორების ფორმა.
არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ. ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge

მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

რომელი გადახდის მეთოდით ვსარგებლობთ?

გადახდა შესაძლებელია შემდეგი მეთოდებით:

VISA

MASTERCARD

თუ ვერ იპოვეთ კითხვაზე პასუხი, დაუკავშირდით მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს ონლაინ ჩეთით ან მითითებულ ტელეფონის ნომერზე: +995 32 2 117 777
არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ. ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge

მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

სად შემიძლია JYSK სასაჩუქრე ბარათის გამოყენება?

JYSK სასაჩუქრე ბარათების გამოყენება შესაძლებელია საქართველოს JYSK-ის ნებისმიერ მაღაზიაში ან ვებ-გვერდზე. სასაჩუქრე ბარათი მოქმედებს შეძენის დღიდან 1 წლის განმავლობაში, ბარათი შეგიძლიათ შეიძინოთ საქართველოს JYSK-ის ნებისმიერ მაღაზიაში და ვებ-გვერდზე.

თუ ვერ იპოვეთ კითხვაზე პასუხი, დაუკავშირდით მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს ონლაინ ჩეთით ან მითითებულ ტელეფონის ნომერზე: +995 32 2 117 777
არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ. ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge

მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

სად ვიპოვი პროდუქციის სპეციფიკაციის დეტალებს?

თუ გსურთ პროდუქციის შესახებ დეტალური ინფორმაციის ნახვა, გთხოვთ, იხილოთ ჩვენი ვებ-გვერდი JYSK.ge, სადაც არის ყველა სპეციფიკაცია და სრული აღწერა. ჩაწერეთ შესაბამისი პროდუქციის სახელი ან კოდი საძიებო ველში JYSK.ge-ზე შემდეგ აირჩიეთ „ინფო“, რომელიც მდებარეობს არტიკულის ფოტოს ქვეშ ან მიიღეთ დახმარება JYSK-ის მომხმარებელთა სერვის ცენტრში ლაივ ჩეთის მეშვეობით, ორშაბათი 11:00-20:00- მდე

თუ ვერ იპოვეთ კითხვაზე პასუხი, დაუკავშირდით მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს ონლაინ ჩეთით ან მითითებულ ტელეფონის ნომერზე: +995 32 2 117 777
არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ. ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge

მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

კალათა

ჯამური ფასი:


გაგრძელება