basket icon

-50% კალათა და ყუთი

დაათვალიერეთ

მომხმარებელთა მომსახურება - კითხვები და პასუხები

ჩვენი მომხმარებლის 80% პროცენტი პოულობს კითხვებზე პასუხს ამ გვერდის მეშვეობით

მოხარული ვართ დაგეხმაროთ შეკვეთებთან დაკავშირებულ ნებისმიერ კითხვებზე, თუ ვერ იპოვეთ თქვენს კითხვაზე პასუხი, ყოველთვის შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს ტელეფონის ნომერზე: +995 32 2 117 777.

არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ-ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

ხშირად დასმული კითხვები

როგორ შევცვალო შეკვეთა?

თუ გსურთ შეკვეთის შეცვლა, გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ ტელეფონის ნომერზე: 0 (32) 2 117 777 / (+995 32) 2 117 777. არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ-ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

როგორ გავაუქმო შეკვეთა?

თუ გსურთ გააუქმოთ ონლაინ შეკვეთა გთხოვთ, მოგვწერეთ online@jysk.ge წერილში მიუთითოთ გაუქმების მიზეზი და თქვენი შეკვეთის მონაცემები. თანხის დაბრუნება ხდება მოთხოვნის დადასტურებიდან 5 სამუშაო დღის ვადაში. თუ ვერ იპოვეთ კითხვაზე პასუხი, დაუკავშირდით მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს ტელეფონის ნომერზე: +995 32 2 117 777 არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ-ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge ან მოგვწეროთ იუსკის ოფიციალურ ფეისბუქ-გვერდზე https://www.facebook.com/JYSKGeorgia მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

რა მოხდება, თუ შეძენილი პროდუქცია მივიღე დაზიანებული ან გაუმართავი?

ბოდიშს გიხდით, თუ მოწოდებული პროდუქცია არის დაზიანებული ან გაუმართავი. გთხოვთ, დაუყოვნებლივ დაუკავშირდეთ JYSK-ის მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს ტელეფონის ნომერზე +995 32 2 117 777 ან მოგვწერეთ ელ-ფოსტაზე online@jysk.ge შენიშვნა: წარმოადგინეთ ფოტოები, როგორც ელ-ფოსტაზე, ასევე თქვენთვის სასურველი, მესენჯერის მეშვეობით. ჩვენ გიპასუხებთ ორი სამუშაო დღის განმავლობაში.

როდის მივიღებ შეკვეთას?

თუ თქვენ გაქვთ რაიმე შეკითხვა მიწოდების სერვისთან დაკავშირებით, მოხარული ვართ დაგეხმაროთ. თუ ვერ ნახეთ თქვენს კითხვაზე პასუხი, დაუკავშირდით ჩვენს მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს.

მიწოდება თქვენთვის სასურველ მისამართზე - მოქმედებს ადგილზე მიწოდების სერვისი.

გთავაზობთ მიწოდების სერვისს საქართველოს მასშტაბით. (გარდა საქართველოს ოკუპირებული ტერიტორიებისა)

მიწოდების დრო 5-10 სამუშაო დღე

****თბილისის მასშტაბით მიწოდების მაქსიმალური პერიოდი 10 სამუშაო დღეა, ხოლო ავეჯის შეძენის შემთხვევაში მინიმუმ - 10 სამუშაო დღე. რეგიონებში მიწოდება მოხდება, 10 სამუშაო დღიდან ვადაში****

*ავეჯი გაიცემა ასაწყობ, შეფუთულ მდგომარეობაში;

ამანათის მიწოდება თბილისის მასშტაბით: მცირე, მსუბუქი შეკვეთები - მაგ. ხალათები, პირსახოცები და თეთრეული.

მიწოდების დრო:  5-10 სამუშაო დღე

ტვირთის მიწოდება თბილისის მასშტაბით: დიდი, მძიმე შეკვეთები - მაგ. ავეჯი, კარადები, საწოლები

მიწოდების დრო: 10 სამუშაო დღიდან

ონლაინ გაფორმებული შეკვეთის მიღება შესაძლებელია ნებისმიერ რეგიონში საქართველოს მასშტაბით                    

რეგიონებში მიწოდების დრო: 10 სამუშაო დღიდან

  • სატრანსპორტო კომპანია დაგიკავშირდებათ მიწოდებამდე 30-60 წუთით ადრე
  • თუ აღნიშნულ დღეს მყიდველი არ იმყოფება მის მიერ მითითებულ მისამართზე, კომპანია ნივთს აბრუნებს JYSK-ის ცენტრალურ საწყობში, მისამართზე: ქ.თბილისი, ლილოს დასახლება, ჭირნახულის ქ. N9. მყიდველი ვალდებულია, სწორედ ამ მისამართიდან გაიტანოს შეძენილი ნივთი. თუ მყიდველს სურს შეძენილი ნივთის განმეორებით მიწოდება, ის ანაზღაურებს მიწოდების ღირებულებას.
მიწოდების შეფერხება შეიძლება გამოიწვიოს პიკის საათის პერიოდმა ან ზამთრის ამინდის გაუარესებამ.მომხმარებელი ვალდებულია კურიერის თანდასწრებით შეამოწმოს მიღებული ნივთები და მხოლოდ ამის შემდეგ მოაწეროს ხელი მიღება-ჩაბარების დოკუმენტს. მიღება-ჩაბარების დოკუმენტზე ხელის მოწერით ადასტურებს ჩამოთვლილი პროდუქციის სრულად და უნაკლოდ მიღებას.

არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ-ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

ონლაინ შეკვეთის გატანა

ონლაინ შეძენილი ნივთის გატანა შესაძლებელია JYSK ცენტრალური საწყობიდან. მისამართი: ქ. თბილისი, ლილოს დასახლება, ჭირნახულის ქ. N9. შეკვეთის გატანის დრო წინასწარ უნდა შეათანხმოთ ოპერატორთან.

როგორ შევიძინოთ ნივთი JYSK-ზე

JYSK-ზე ნივთის შესაძენად საჭიროა რეგისტრაციის გავლა და ყველა სასურველი ველის შევსება. დაამატეთ თქვენთვის სასურველი პროდუქცია კალათაში, მიუთითეთ მისამართი სადაც გნებავთ შეძენილი ნივთის მიღება და აირჩიეთ ანგარიშსწორების ფორმა. არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ-ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

რომელი გადახდის მეთოდით ვსარგებლობთ?

გადახდა შესაძლებელია შემდეგი მეთოდებით:

ა. საქართველოში რეგისტრირებული კომერციული ბანკების მიერ ემიტირებული (VISA, MASTERCARD და AMEX) სისტემების საგადახდო ბარათები.

ბ. საერთაშორისო ბარათები* - VISA, MASTERCARD და ChinaUnion. * საერთაშორისო ბარათით სარგებლობისათვის, გამოიყენეთ TBC ბანკის გადახდის არხი.

გ. საქართველოს ბანკის განვადება და მეთოდი: ნაწილ ნაწილ

დ. TOP Card - ანგარიშსწორებისთვის გამოიყენეთ TBC გადახდის არხი.

თუ ვერ იპოვეთ კითხვაზე პასუხი, დაუკავშირდით მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს მითითებულ ტელეფონის ნომერზე: +995 32 2 117 777 არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ-ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

სად შემიძლია JYSK სასაჩუქრე ბარათის გამოყენება?

JYSK სასაჩუქრე ბარათების გამოყენება შესაძლებელია საქართველოს JYSK-ის ნებისმიერ მაღაზიაში. სასაჩუქრე ბარათი მოქმედებს შეძენის დღიდან 1 წლის განმავლობაში, ბარათი შეგიძლიათ შეიძინოთ საქართველოს JYSK-ის ნებისმიერ მაღაზიაში და ვებ-გვერდზე.

თუ ვერ იპოვეთ კითხვაზე პასუხი, დაუკავშირდით მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს ტელეფონის ნომერზე: +995 32 2 117 777 არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ-ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

სად ვიპოვი პროდუქციის სპეციფიკაციის დეტალებს?

თუ გსურთ პროდუქციის შესახებ დეტალური ინფორმაციის ნახვა, გთხოვთ, იხილოთ ჩვენი ვებ-გვერდი JYSK.ge, სადაც არის ყველა სპეციფიკაცია და სრული აღწერა. ჩაწერეთ შესაბამისი პროდუქციის სახელი ან კოდი საძიებო ველში JYSK.ge-ზე, შემდეგ აირჩიეთ „ინფო“, რომელიც მდებარეობს პროდუქტის ფოტოს ქვეშ ან მიიღეთ დახმარება JYSK-ის მომხმარებელთა სერვის ცენტრში

თუ ვერ იპოვეთ კითხვაზე პასუხი, დაუკავშირდით მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს ტელეფონის ნომერზე: +995 32 2 117 777 არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ-ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

რას ნიშნავს „ყოველთვის დაბალი ფასი“?

კატეგორია -‘’ყოველთვის დაბალი ფასი“ გულისხმობს მუდმივად საუკეთესო შეთავაზებას. აღნიშნულ კატეგორიაზე დამატებითი ფასდაკლება არ ვრცელდება.

თუ ვერ იპოვეთ კითხვაზე პასუხი, დაუკავშირდით მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს ტელეფონის ნომერზე: +995 32 2 117 777 არასამუშაო საათებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ შეტყობინება ელ-ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ!

კალათა

ჯამური ფასი:


გაგრძელება