basket icon

დაზოგე 50% საბან-ბალიშზე

დაათვალიერეთ

დაბრუნების წესები

ნივთის დაბრუნების წესები

“მომხმარებელთა უფლებების დაცვის შესახებ” საქართველოს კანონიდან გამომდინარე,
მომხმარებელს უფლება აქვს დისტანციურად (ონლაინ) ნივთის შეძენის შემთხვევაში უარი თქვას
ხელშეკრულებაზე და უკან დაუბრუნოს საქონელი მოვაჭრეს, საქონლის მფლობელობაში
მიღებიდან 14 დღის ვადაში.

მომხმარებელი ვალდებულია მოვაჭრეს ზემოაღნიშნულ ვადაში გაუგზავნოს შევსებული ფორმა
(იხ. დანართი 1) რომელიც ასახავს მომხმარებლის გადაწყვეტილებას საქონლის დაბრუნების
შესახებ შემდეგ ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: online@jysk.ge. ხელშეკრულებაზე უარის
თქმის უფლების დადგენილ ვადაში განხორციელების მტკიცების ტვირთი მომხმარებელს
ეკისრება.
ნივთის უკან მობრუნების სრული ხარჯი ეკისრება მომხმარებელს.
ნივთის დაბრუნების მნიშვნელოვანი პირობაა რომ მას ჰქონდეს სასაქონლო სახე, ახლდეს ყველა
მაკომპლექტებელი აქსესუარი და მათ შორის ყუთიც (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).
თანხის უკან დაბრუნების დროს ხდება მხოლოდ ნივთის ღირებულების დაბრუნება, შპს „სანნა“
არ არის ვალდებული მომხმარებელს აუნაზღაუროს მის მიერ ნივთის შეძენისას გადახდილი
ტრანსპორტირების საფასური.
14 დღის განმავლობაში დაბრუნების პირობა არ ვრცელდება ისეთ ნივთებზე, რომელთა
სარეალიზაციო ფასი არ აღემატება 30 (ოცდაათი) ლარს.

მომხმარებელს არ აქვს უფლება უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ:
 მას მიეწოდა ჰერმეტულად დაცული საქონელი, მისი ჰერმეტულობა მიწოდების შემდეგ
დაირღვა და, ამდენად, საქონლის დაბრუნება შეუძლებელია ჯანმრთელობის ან
ჰიგიენური ნორმების დაცვის გამო;
 პროდუქტი არის გამოყენებული;
 პროდუქტს შენარჩუნებული არ აქვს სასაქონლო სახე, სამომხმარებლო თვისებები,
პლომბი, საფაბრიკო იარლიყი (ეტიკეტი);
ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შედეგად ქარწყლდება მხარეების მიერ დისტანციური
ხელშეკრულების შედეგად ნაკისრი ვალდებულებები.
მომხმარებელი ვალდებულია მოვაჭრისათვის ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შეტყობინებიდან
დაუყოვნებლივ, მაგრამ არაუგვიანეს 7 კალენდარული დღის ვადაში დაუბრუნოს პროდუქტი
მოვაჭრეს.
მოვაჭრე ვალდებულია დაუბრუნოს მომხმარებელს პროდუქტის ნასყიდობისათვის გადახდილი
თანხა პროდუქტის დაბრუნებიდან 14 დღის ვადაში.

თუ საქონელი ნაკლის მქონე აღმოჩნდა, მომხმარებელს უფლება აქვს, მოვაჭრეს
მოსთხოვოს ნაკლის აღმოფხვრა (საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, ფასის შემცირება)
ან დააბრუნოს საქონელი.
მომხმარებელს უფლება აქვს, მოვაჭრეს მოსთხოვოს საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან
შეცვლა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ეს, საქონლის ბუნებიდან გამომდინარე, შეუძლებელია
ან არათანაზომიერ ან შეუსაბამოდ დიდ ხარჯს მოითხოვს.
ნაკლის მქონე საქონლის შეკეთება ან შეცვლა უნდა მოხდეს გამყიდველისთვის საქონლის
წარდგენიდან გონივრულ ვადაში.
მომხმარებელს უფლება აქვს, მოითხოვოს საქონლის ფასის შემცირება ან უარი თქვას
ხელშეკრულებაზე, თუ არსებობს ერთ-ერთი შემდეგი პირობა:
ა) საქონლის შეკეთება ან შეცვლა შეუძლებელია;
ბ) მოვაჭრემ საქონელი გონივრულ ვადაში არ შეაკეთა ან არ შეცვალა და მომხმარებელმა
ხელშეკრულების შესრულებისადმი ინტერესი დაკარგა;
გ) მოვაჭრის მიერ საქონლის შეკეთება ან შეცვლა მომხმარებელს მნიშვნელოვან შეფერხებას
შეუქმნის.
მომხმარებელს არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ საქონლის ნაკლი
უმნიშვნელოა.
კალათა

ჯამური ფასი:


გაგრძელება